רובוט לצילום קווי ביוב

מערכת הביוב הביתית מעבירה את השפכים הביתיים שלנו אל מערכת הביוב העירונית ומשם אל המכון לטיהור שפכים. כאשר המערכת עובדת באופן תקין אנו מתייחסים אליה כאל מובן מאליו, אך כאשר חלה בה תקלה, כמו סתימות, הצפות, ריחות בלתי נעימים או תקלות שונות, אנו מבינים כמה עד כמה היא חשובה ועד כמה היא משמעותית לאיכות החיים שלנו.

במקרים רבים קווי הביוב הם ארוכים ומפותלים ותקלות שונות יכולות להתרחש בעומק הצנרת. בעבר כדי לאתר את התקלה היינו פותחים קווי ביוב , גורמים לנזקים ולא תמיד היינו מצליחים לאתר את מקור התקלה ואת הסיבה לתקלה. כיום המצב שונה. בחברת "ביובית הקריה" אנו מצוידים ברובוטים מיוחדים בעלי מערכת צילום צבעונית המסוגלים לחדור לכל מערכות הביוב, לאתר את מקום התקלה, את סיבת התקלה ולתת את המענה והפתרון הטוב ביותר לכל בעיה.

מלא פרטים ואנו מתקשרים

צילום קווי ביוב בעזרת רובוט – מאיתור התקלה ועד לטיפול

קווי הביוב הם קווים ארוכים והתקלה עלולה להתרחש בכל נקודה לאורכם, לעתים גם בעומק הקווים. כדי לאתר את התקלה אנו מחדירים לתוכה רובוט צילום ייחודי המאתר את המיקום המדויק של התקלה. הרובוטים מסוגלים להגיע אל כל מקום בצנרת, גם לעומק הצנרת.

את הצילום של קו הביוב מעביר הרובוט למחשב, המחשב מעבד ביעילות ובמהירות את הנתונים וכך אנו יכולים לקבל מידע מדויק על מיקום התקלה ועל הסיבה לתקלה. בעזרת הרובוט נקבל ידע והכוונה על התיקון הנדרש. בעזרת הרובוט נוכל לאתר ביעילות, בדייקנות ובמהירות סתימות בצנרת, שברים, סדקים, חסימות ותקלות נוספות. 

צילום קווי ביוב בעזרת הרובוט חוסך לנו כסף רב. הודות לציוד הטכנולוגי החדיש אנו לא נדרשים לפתוח את הצנרת במקומות שונים כדי לאתר אותה וכדי להבין את הבעיה. הרובוט נע בקלות בכל אורך המערכת, הוא מאפשר לנו ציפייה באיכות גבוהה ורחבת היקף, וכך ללא שבירה, ללא נזקים וללא גרימת הרס מיותר נוכל לאתר את התקלה ולתת לה את המענה הנדרש.

לאחר איתור התקלה צוות המומחים של "ביובית הקריה" ייתן מענה מקצועי לכל סוג של תקלה כמו פתיחת סתימות בצנרת, תיקון שברים, סדקים ובמקרים שבהם תידרש החלפת הצנרת הישנה בצנרת חדשה, הצוות המקצועי יבצע זאת בהצלחה.
בכל תקלה בצנרת, צוות העובדים המקצועי של "ביובית הקריה" ישמח להגיע עם ציוד טכנולוגי חדיש לצילום קווי הביוב ולטיפול בתקלות.

תקלות בביוב פוגעות באיכות החיים, אל תדחו את הטיפול, צרו קשר עוד היום! נשמח להגיע אל חיפה, עכו, נהריה, מעלות , שלומי, כרמיאל, קריות, קריית טבעון, בנימינה וזכרון יעקב.

צילום קווי ביוב מתבצע על ידי שימוש במצלמה טרמית. מדובר במצלמה ייחודית המאפשרת זיהוי ואיתור נזילות. למצלמה יש צינור גמיש שבקצה אחד קיימת מצלמה זעירה המאפשרת מבט פנימה לתוך הצינור. באמצעות המצלמה המתקדמת ניתן לצלם את קווי הביוב מבלי שפגוע בקירות או במרצפות, מדובר בפעולה נקייה שלא גורמת ללכלוך.

מצלמה תרמית פועלת על ידי חיישנים מיוחדים שמטרתם לזהות הפרשי טמפרטורה. המצלמה שולחת קרני אינפרה אדום וכך היא מזהה את כמות הקרינה הנמצאת באלמנטים שאותם היא לוכדת. מניתוח של התמונה ניתן לקבל מידע על אזורים קרים או חמים. אזור חם יזוהה על ידי שטח שנצבע בצבע אדום ואילו אזור קר יזוהה על ידי שטח שנצבע בכחול.

צילום הביוב על ידי מצלמה תרמית יכול לסייע באיתור של נזילות ודליפות מים, איתור רטיבות בקירות, השימוש במצלמה תורם לאיתור מדויק של הנזילה מבלי שיהיה צורך לחפור או לקדוח את הקירות, מדובר בפעולה שחוסכת הרבה זמן ועבודה.

ישנם מקרים המצריכים החלפה של קווי הביוב, מדובר במקרים שבהם אין אפשרות לתקן את הצנרת או שהתיקון אינו יעיל והבעיה עלולה לחזור על עצמה, במצב זה מומלץ להחליף את קווי הביוב. צילום קווי הביוב יכול לתת תמונה מלאה של כל מה שמתרחש בתוך הצינור, כמו כן הצילום יכול לספק מידע מועיל עבור תכנון נכון של מערכת קווי ביוב חדשה.

כאשר מעוניינים בהחלפת קווי ביוב חדשים יש לתכנן מראש את צנרת הביוב, יש לבחור בצינורות איכותיים ועמידים לאורך זמן, חשוב לוודא שהמערכת תותקן בהתאם לדרישות לתקנים על פי חוק.

 אולי תתעניין גם ב:

חברת ביובית הקריה מספקת מגוון שירותים ופתרונות מתקדמים עבור איתור נזילות ודליפות מים, ניקוי צנרת הביוב, שאיבת בורות שומן, שחרור סתימות בצנרת הביוב, טיפול בשפכים ועוד. החברה מספקת שירות לקוחות מן השורה הראשונה, התאמה לצרכי הלקוח, מענה מהיר ומיידי. כל העבודות מתבצעות על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. מוזמנים ליצור איתנו קשר, נשמח לתת מענה בכל שאלה.