ביובית בקריית טבעון

הביובית הינה משאית הלחץ / ואקום הולמת לפעילות יניקה, פריקה והובלה על בסיס יומי, ניקוי תעשייתי כללי או לשימוש בתעשייה הכימית (פטרו) ובבתי זיקוק.

יישומים לשימוש בחומרים רטובים בציוד ואקום לביוביות שלנו

  1. ניקוי חירום
  2. ניקוי כימי טכני
  3. ניקיון תעשייתי
  4. פעילויות בים
  5. הפרדת שמן
  6. פעילויות יבשות
  7. פעילויות פטרו-כימיות
  8. ניקיון טוב
  9. ניקוי ביוב
  10. ניקוי מיכלי ספיגה
  11. עבודות ניקיון השבתה
  12. ניקוי ממגורות
  13. עבודות תחבורה
  14. עבודות ניקוי אבק
  15. ניקוי שומן בבור
  16. ניקוי משטח מים
  17. איסוף פסולת נפט
  18. ניקיון עירוני
  19. ניקיון אוניות
  20. משעמם בקרקע
  21. נוזלים בלחץ
  22. ניקוי תנורים

מלא פרטים ואנו מתקשרים

זקוקים לשאיבת הביובית?

פתיחת סתימות בקריית טבעון בביובית

הביובית הלוא היא משאית הלחץ / ואקום מושלמת לפעילות יניקה, פריקה והובלה יומיומית, ניקוי תעשייתי כללי או לשימוש בתעשייה הכימית (פטרו) ובבתי זיקוק.

שאיבות ביוב בקריית טבעון

משאית הוואקום- הביובית שלנו יכולה לשמש ליניקה, פריקה והובלה של נוזלים וחומרים מסוכנים, כגון נוזלים, בוצה, שומנים, שמנים, דלקים וכימיקלים, אך גם לצורך סילוק וניקוי צינורות, טנקים וביוב בלחץ גבוה.

כיצרנית וספקית של משאיות ביובית משוכללות וציוד ניקוי תעשייתי, חברתנו עושה את מירב המאמצים למלא את משאלותיו של כל לקוח. כל התהליך הזה מתרחש במפעל שלנו ובשטח שלכם בו אתם זקוקים לביובית. כ -150 עובדים עושים כמיטב יכולתם להבטיח שכל שירותי הביובית עומדים בדרישות האיכות הגבוהות ביותר האפשריות. בשלושים השנים בהן פועל, תהליך זה ממשיך להשתפר מיום ליום ומשנה לשנה.

כל פרויקט מתחיל במחלקת ההנדסה. מחלקה זו אחראית על תכנון הרכבים, כמו גם על יישומם הטכני. לדוגמה, המהנדסים שלנו מחשבים האם הלחץ / הוואקום המונח על מיכל יהיה בסביבות חוקיות. הם גם בודקים האם ניתן להניע את כל חלקי הרכיב, והאם כל מה שהלקוח רוצה יתאים לביובית. מחישובי כוח ועד רישומי תכנון – הכל מתחיל בהנדסה. לשאיבה איכותית, מהירה ומלאה.

הביוביות שלנו בקריית טבעון מתאימות לכל הצרכים שלכם.