ביובית ברמת הדר

כל שירותי הביובית אצל הספק מספר אחד! הצוות האיכותי והמנוסה שלנו יעמוד לרשותכם בכל תקלת ביוב באשר היא, אל תנסו להתמודד לבד עם התקלות המסריחות והקשות של הביוב.

 צרו איתנו קשר בהקדם, אנו זמינים בעבורכם תמיד. מענה 24 שעות לתקלות חירום, שרות מהיר בכל אזור בשכונת רמת הדר חיפה.

נשמח לעזור בכל תחומי הביובית , תיקון פיצוצי צנרת מים לצד פתיחת סתימה בביובים ברחבי חיפה. חייגו.

שאיבות ביוב בשכונת רמת הדר חיפה

אנו זמינים בעבורכם לכל שאיבת ביוב. נשמח לסייע בכל תקלה בביוב באמצעות הביובית המתקדמת והחדישה שלנו.

מלא פרטים ואנו מתקשרים

פתיחת סתימות בשכונת רמת הדר חיפה

השרות שלנו באחריות מלאה לשירות מושלם.

מימן גופרתי מצטבר בביוב ויוצר קורוזיה גופרית וכתוצאה מכך הביוב זקוק לעבודות שיקום. אפשרויות תיקון שונות עומדות לרשות הבעלים בטווח גדול של עלויות ועמידות פוטנציאלית.

אפשרות אחת היא יישום של חומר צמנטי המבוסס על מלט אלומיניום, לאחר ניקוי של המבנה המושחת להסרת חומר רופף ומזהמים על מנת לחשוף מצע חזק, מחוספס ונקי.

בהתאם למצב הבטון ולזיהום, הניקוי יכול לנוע בין ניקוי מים סילוני בלחץ גבוה פשוט (200 בר) ועד להריסת מים הידרו (2000 בר) באמצעות הביובית.

באשר לכל תיקון בטון, יש להקפיד על הכללים החדישים ביותר. לאחר שלב ניקוי זה, החומר הצמנטי מוחל על המצע היבש-רווי-יבש באמצעות:

ביובית- ריסוס רטוב בלחץ נמוך: שיטה זו שכיחה יותר מכיוון שהיא אינה מייצרת אבק ולמעשה שום חומר לא הולך לאיבוד בגלל ריבאונד. הוא משתמש במשאבת רוטור חזית קלאסית, הזמינה בשוק. החיסרון העיקרי הוא מרחק השאיבה המוגבל שאינו יכול לעלות על 75 מטר.

ביובית- ריסוס רטוב של ראש מסתובב: שיטה זו דומה לזו הראשונה, אך הריסוס הידני מוחלף בראש מסתובב המוקרן את המרגמה על גבי המשטח המתוקן. שיטה זו מהירה ומתאימה במיוחד לתאים גליליים כמו פתחי ביוב. כאשר מבנה מאוכלס בצורה כה קשה עד כי כניסה אנושית מהווה סיכון, יישום ראש מסתובב מאפשר איחוד "לא מאויש" של הביובית.