ביובית ברמת בגין

עם הגדלת האוכלוסייה ויותר ויותר אנשים מעוניינים להתגורר ביישובים כפריים, ערים וחברות קטנות יותר מתקינות מתקני טיפול בשפכים מבוזרים (STP) בכדי לפתור את בעיות הטיפול שלהן. מערכות אלו נהדרות בכך שהן מהוות אלטרנטיבה קיימא לטווח הארוך למתקני טיפול בשפכים מרכזיים, אך לרוב הן אינן מתוחזקות או מופעלות כהלכה, מה שמביא להפרות רישיונות.

המאמר שלהלן מפרט בעיות נפוצות עם טיפול בשפכי ביוב, וכיצד ניתן לתקן אותן בביובית.

מלא פרטים ואנו מתקשרים

מוצקים גדולים, שערות וסיבים בביוב

כשאתה מסתכל על זה אתה צריך לשאול את עצמך, האם הטיפול העיקרי שלך מספיק?

הקרנה היא השלב הראשון בכל תהליך טיפול בשפכים. מסכים מסירים את המוצקים הגדולים שאינם מתכלים וצפים הנכנסים לעיתים קרובות לעבודות שפכים, כגון סמרטוטים, נייר, פלסטיק, פח, מיכלים ועץ.

סילוק יעיל של חומרים אלה יגן על הביוב והציוד במורד הזרם מפני כל נזק אפשרי, בלאי מיותר, סתימות בצנרת והצטברות של חומר לא רצוי שיפריע לתהליך הטיפול בשפכים.

סינון שפכים מסווג בדרך כלל לסינון גס או לסינון דק. ניתן לנקות את המסכים באופן ידני או מכני בביובית. 

ביובית מסייעת לברואה תקינה ובריאות מספקת , מלאה ושלמה לכל תושבי העיר שמתגוררים עם מערכות ביוב תקינות וזורמות. תברואה מתייחסת בריאות ציבור תנאים הקשורים נקי מי שתייה וטיפול הולם וסילוק פרשות אדם ואת הביוב . מניעת מגע אנושי עם צואה היא חלק מהתברואה, כמו גם שטיפת ידיים עם סבון. מערכות תברואה נועדו להגן על בריאות האדם על ידי מתן סביבה נקייה שתפסיק את העברת המחלות , במיוחד דרך הצואה – הפה .  לדוגמה, שלשולים , הגורם העיקרי של תת תזונה ו עיכבה את התפתחות בילדים, ניתן להפחית באמצעות תברואה נאותה.

אנו נסייע לשכונתכם לשמור על ביוב תקין וכך על מצב תבראותי מקסימלי באיזורכם.

שאיבות ביוב בשכונת רמת בגין חיפה

הביובית שלנו נמצאת בכוננות 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע בעבורכם. על מנת שתוכל להיות זמינה בעבורכם בכל שעה ובכל מצב.

פתיחת סתימות בשכונת רמת בגין חיפה

השרות שלנו באחריות מלאה לשירות מקיף ומלא.