ביובית בקריית חיים

בשל צמיגות בוצה צואתית ניתן לערבב לתוכו אוויר על ידי יניקה צמודה מפני השטח או על ידי הוספת אוויר עם מדחס. דרך צינור נפרד.

 באמצעות תהליך זה ניתן לצמצם את הצפיפות הכוללת של תערובת הבוצה / אוויר מתחת לזו של מים טהורים וכך ניתן להגיע למעלית גבוהה יותר -10-15 מטר בתנאים אופטימליים.

 גורמים נוספים המשפיעים על מעלית ההאפשר אורך כולל של צינור השאיבה הם כי בשלב יחיד משאבות ואקום להגיע 85-90 בלבד% חלקי ואקום , וכי דליפות אוויר קטנות, צינור הפסדי חיכוך , ואת צמיגות הנוזל לצמצם עוד יותר את המעלית האפשרית .

מלא פרטים ואנו מתקשרים

שאיבות ביוב בקריית חיים

. משאיות ואקום – ביוביות משמשות מועצות איזוריות ועירוניות, כמו גם גורמים מסחריים ברחבי קריית חיים, הארץ העולם.

פתיחת סתימות בקריית חיים

משאיות ביוביות מגישות כמה סוגים של מערכות תברואה לא מרכזיות.

בורות שופכין , בורות שופכין , מחראות בורות , וקהילתיות עירונית , לניקוי רחוב, עבור ביוב נקי, ועל כל סוגי מערכות הספיגות . המשאיות משמשות לניקוי תחנות שאיבת ביוב סניטריות.

 משאיות ביוביות משמשות לריקון שירותים ניידים

 בתעופה המסחרית , משאיות ואקום משמשות לאיסוף פסולת משירותי מטוסים .

משאיות ואקום מזרימות את הפסולת לרשת הביוב, למתקן לטיפול בשפכים , או – בדרך כלל באופן לא חוקי, למשל במדינות מתפתחות רבות – ישירות לסביבה.

" צואה ", מהווה מפגע מסוכן מכיוון שהוא מהווה סכנה לבריאות הציבור והסביבה.

נוזלים תעשייתיים משאיות ואקום משמשות בתעשיית הנפט , לניקוי מיכלי אחסון ונשפכים. הם גם חלק חשוב של נפט קידוח הגז הטבעי בארות , כפי שהם נמצאים בנקודת הקידוח. משאיות ואקום משמשות להסרת בוץ קידוחים, קידוחי ייחורים, מלט, נזילות, ולהסרת מי תמלחת ממכלי הייצור

. הם משליכים זאת בבורות האגן , במפעלי טיהור או אם הם יכולים להתפשט ברמות בטוחות בשדות החווה. משאיות ביוביות משמשות גם לחשיפת שירותים תת קרקעיים. האדמה זרוקה במים ומשאית הוואקום מוצצת את המוצר הבוצי. משאיות ביוביות יכולות לשמש גם לניקוי אדמה מזוהמת .