ביובית בטירת הכרמל

במידה ולא מזמינים ביובית לטיפול בבעיה בזמן אחת התוצאות הינה זיהום מים אשר  נוצר כשמכניסים מזהמים לסביבה הטבעית. לדוגמה, שחרור טופל כראוי בשפכים לתוך גופי מים טבעיים יכול להוביל שפלה של מערכות אקולוגיות מימיות . בתורו, זה יכול להוביל לבעיות בריאות הציבור אצל אנשים החיים במורד הזרם. הם עשויים להשתמש באותם מי נהר מזוהמים לשתייה או רחצה או השקיה . זיהום מים הוא הגורם המוביל בעולם למוות ולמחלות, למשל בגלל מחלות הנישאות במים .

לכן עליכם להזמין את הביובית בזמן ולא להתמהמה.

זיהום מים ניתן לסווג מים עיליים או מי תהום זיהום. זיהום ים ועל זיהום מזין הוא קבוצות משנה של זיהום מים. מקורות זיהום מים הם מקורות נקודתיים או מקורות שאינם נקודתיים . למקורות נקודתיים יש גורם אחד לזיהום, כמו ניקוז סופה או מתקן לטיפול בשפכים .

באזורים עירוניים של מדינות מפותחות, שפכים עירוניים (או ביוב ) מטופלים בדרך כלל על ידי מתקני טיפול בשפכים מרכזיים . מערכות מעוצבות ומופעלות היטב (כלומר עם שלבי טיפול משניים או טיפול מתקדם יותר) יכולות להסיר 90 אחוזים או יותר מהעומס המזהם בביוב. משמע השימוש בשירותי הביובית יכולים למנוע זיהום מים. הביובית יכולה לסייע במספר פעולות בביוב ולשמור על תקינות הביוב למען תפקודו התקין לאורך זמן.

מלא פרטים ואנו מתקשרים

שאיבות ביוב בטירת הכרמל

כלל הביוביות שלנו מצויידות במיטב המיכשור הטכנולוגי המתקדם לטיפול ללא הרס במערכות ביוב בכל רחבי הארץ. ביובית בטירת הכרמל היא הפתרון בעבורכם. לעיתים שאיבת הנוזלים והמוצקים מהצנרת יכולה למנוע אסון סביבתי ומקומי כאחד בצורה מהירה ובטוחה.

פתיחת סתימות בטירת הכרמל

 למה משמשת הביובית?

ביכולתם של הטכנאים המנוסים שלנו לפתור כל תקלה במערכת הביוב, באופן איכותי, מלא, מקצועי, נקי ומוצלח במיוחד- ביובית בטירת הכרמל – לשביעות רצונכם המלאה.

אנחנו זמינים בעבורכם, על בסיס יומי, בכל יום ויום, כל השנה, לאיתור בעיות ותקלות שונות ומשונות במערכת הביוב שלכם בטירת הכרמל.  הביוביות שלנו מתאימות גם לחניונים ולמבנים נמוכים, למקלטים וכן לבורות עמוקים. אנחנו מתאימים את עצמינו אליכם.