ביובית בשכונת החוזה חיפה

כל שירותי הביובית אצל הספק מספר אחת בישראל!

שאיבות ביוב בשכונת החוזה חיפה

ביוב לא מטופל מתייחס לשפכים המכילים פתוגנים וחיידקים הנישאים במים ושעודם לא עברו מתקן לטיפול בשפכים. ביוב גולמי מקורו בצינורות שירותים שבורים, נזילות יתר, נזילות בתעשייה וסופות כבדות. זה מהווה סיכון גבוה במיוחד לבריאות האדם ובעלי החיים וככל שהוא יושב ומעמיד בית או עסק, כמות גדולה יותר של חיידקים שהוא יכיל. זה הביוב שאתם יוצרים בביתכם, בשירותים, במקלחת ובכיור.

אם מתפוצץ צינור ביוב, זה יכול לגרום לתקלות בריאותיות ותברואתיות.

לכן חשוב לבצע שאיבת ביוב בזמן על מנת לא למלא את השטח בחיידקים מסוכנים שיכולים לגרום לחולי רב. הביובית שלנו לשירותכם, למען השמירה על בריאותכם בצורה המהירה ביותר.

מלא פרטים ואנו מתקשרים

פתיחת סתימות בשכונת החוזה חיפה

מה גורם לסתימה?

מים משומשים מהשירותים, הכיורים, המקלחות ומכונות הכביסה שלנו עוברים מבתים ובתי עסק שלנו דרך מבוך מורכב מתחת לרחובות העיר למפעל טיפולים, שם מסירים חיידקים ומזהמים לפני שנשלחים המים למפרץ סן פרנסיסקו. לאורך הדרך, הרבה יכול להשתבש, שעלול להזריק שפכים מלוכלכים למרתפים, לרחובות העיר ואל נתיבי המים.

  • אל תשים שומנים, שמנים או שומנים בניקוזחומרים אלה סותמים את הצנרת שלך ואת מערכת הביוב וגורמים לגיבויים.
    • יוצקים שומנים, שמנים ושומן מקוררים לפחית עם מכסה, או מערבבים אותה עם חומר סופג כמו פסולת חתולים, ומכניסים לפח.
    • נגבו מחבתות וכלים שמנוניים בעזרת מגבת נייר. השלך את מגבת הנייר למיחזור גרוטאות המטבח שלך או לאשפה.
    • אל תשתמש במים חמים או בסילוק האשפה בכדי לשטוף שומנים בניקוז. מים מתקררים דרך הצינורות, מה שגורם לשומן להתקשות לסתימות בהמשך מערכת הביוב.
    • זרוק כמויות גדולות של שמן בישול – כמו שמן משומש – במקומות למיחזור שומנים.

אם כבר עשיתם את ה"לא תעשה" שהצגנו לעיל ויש לכם סתימה, הזמינו ביובית. הביוביות שלנו יגיעו אליכם  לטפל בבעיה שנגרמה משימוש לא מושכל בביוב או מתנאי הזמן, תנאי הטבע או כל גורם אחר שהביא לסתימה בביוב.