ביובית בשער עליה

כל שירותי הביובית אצל הספק המוביל בישראל!

לעתים קרובות למדי, באזורים הצפופים בעולם, הביוב יכול להיות מושלך לכל מקום וזה מצער מכיוון שלאנשים אין גישה למתקני טיפול נאותים, ולכן מגדילים את הסיכונים הבריאותיים באזורים אלה. הביוב הוא סכנה תברואתית, ולכן עליכם להזמין את הביובית שלנו לטיפול מהיר ואחראי בביוב.

על מנת לשמור את סביבת חייכם בריאה ונקייה, הזמינו את הביובית עם התרחשות התקלה.

כאשר מתרחשת תקלה בביוב, לעתים קרובות יותר, המים מכילים ביוב שאינו מטופל עולים על גדותיהם ולכן יש לטפל בהם מייד. שירותי הביובית שלנו מגיבים באופן מיידי ונוכל להגיע אליך תוך פחות משעה ואפילו תוך מספר דק' , ולהפחית את ההפרעה העסקית ולהפחית בעיקר את הסיכון לפגיעה בבריאותך וברכושך במי ביוב מסריחים ומלאי חיידקים.

 מי הביוב הם מים מזוהמים המסוכנים לבריאותכם על כן הביובית תוכל  לשאוב את הביוב שלכם ולפתוח את הסתימה בצורה מבוקרת ואחראית.

מלא פרטים ואנו מתקשרים

שאיבות ביוב בשכונת שער עליה חיפה

הביוב נוצר על ידי בתי מגורים ותעשייה. הוא כולל נוזלים של פסולת ביתית משירותים, אמבטיות, מקלחות, מטבחים, כיורים וכיוצא בזה שמושלכים דרך הביוב. באזורים רבים הביוב כולל גם פסולת נוזלית מתעשייה ומסחר. ההפרדה והניקוז של פסולת ביתית למים אפורים ומים שחורים הופכים לנפוצים יותר בעולם המפותח. מים אפורים הם מים המופקים מפעילויות ביתיות כמו כביסה, שטיפת כלים ורחצה, וניתנים לשימוש חוזר ביתר קלות. מים שחורים מגיעים משירותים ומכילים פסולת אנושית. והביובית מטפלת בתקלות בזרימתם.

פתיחת סתימות בשכונת שער עליה חיפה

מגוון גדול של לקוחות מרוצים ברחבי חיפה.

רוצים לדעת עוד?

אנחנו יכולים להתקשר אליך. השאר מספר טלפון ונחזור אליך בהקדם.

המוקד הטלפוני שלנו והביוביות שלנו 24/7 עומדים לרשותכם לטיפול בשפכים, שיטפונות או כל מקרה חירום לניקוי, או אם אתם עסק המחפש תוכנית עבודות מתוכננת אנא צרו איתנו קשר ואחד מהצוות שלנו יהיה שמחים לצאת אל הביוב שלך כדי לדון בדרישות שלך ולטפל במקרה החירום המיידי.

 

זמין 24 שעות ביממה- טלפון זמין  24/7

תמיכה טלפונית מלאה בכל מקרה חירום.