הצילו סתימה בביוב מה לעשות?

מי אתנו לא נתקל בסתימה בביוב שמציפה ריחות עזים וקשים ובחלק מהמקרים את מי הביוב שכל כך לא רצויים? פעמים רבות אנחנו סובלים ממחסור במידע וכלים לטיפול בבעיות סתימה בביוב ולכן נדרשים אנשי מקצוע שירותים מנוסים שידעו לפתור את התקלה במהירות ובמקצועיות.

בחלק מהמקרים נוכל לטפל בעצמנו או לפנות לאינסטלטור אבל יש מקרים בהם הסתימה הנה מורכבת יותר ורק "ביובית" עשויה לסייע ולעזור. לכן לפני הפנייה לאנשי מקצוע שיבואו לטפל חשוב שנבין אילו בעיות יכולות לגרום לסתימה במערכות הביוב:

שינוי קיצוני בטמפרטורה- בין תקופת מעבר העונות מהקיץ אל החורף וההיפך הבדלי המעלות בצנרת הביוב עשויים לגרום להתבלות מהירה של החומר שהתוצאה היא צינור עקום במקרה הטוב ובמקרה הפחות טוב פיצוץ בצנרת ונזילות.

שורש עצים בצנרת- לעיתים באזור המגורים שלנו חודרים שורשי עצים אל מערכת הניקוז של הביוב לאורך זמן השורשים יוצרים חסימה של מעבר מים ולכן עלולים לגרום לפיצוץ בצנרת ובעיות מורכבות נוספות.פתיחת סתימות

הצטברות שומן- אחת מהבעיות הנפוצות והמוכרות היא חסימת מעבר המים בעקבות חומרים שומניים שחדרו אל מערכת הניקוז ובמשך הזמן מצטברים עד כדי חסימה מלאה של הצנרת.

כמובן ישנן בעיות שונות, מורכבות וייחודיות שגורמות לסתימות בצנרת במקרים כאלה אינסטלטור לא יוכל לסייע ויש צורך להזמין "ביובית". כאשר אתם פונים לעזרה מאנשי מקצוע חשוב שתוודאו שהם אכן מנוסים ומקצועיים, באיתור נזילות באמצעות שימוש במצלמה טרמית, תחזוקת קווי ביוב, שאיבת שומנים מבורות שומן, שטיפת קווי ביוב בלחץ גבוה, התקנת כלים סניטריים ועוד.

מה זה ביובית?

ביובית היא מעין משאית קטנה המכילה ציוד טכנולוגי ומתקדם לטיפול בבעיות מורכבות במערכות ביוב קטנות וגדולות. בין שאר הכלים לרוב הביוביות נושאות מצלמות בעלות סיב אופטי המשמשות למיפוי זריז של צנרת הביוב ואיתור התקלה במהירות האפשרית. בנוסף היא כוללת צינור מים מיוחד בלחץ גבוה המסייעים בפירוק השומנים או הגורמים שחוסמים את הצנרת לסיום קיימת משאבה חזקה מאוד אשר שואבת את הנוזלים שהתפרקו.

הביובית מלבד היותה כלי עוצמתי לטיפול בסתימות וחסימות בצנרת הביוב היא משמשת ככלי תחזוקה אמין לקווי ביוב שונים ובכך מונעת בעיות עתידיות. קיימים מגוון סוגים וגדלים של ביוביות המיועדות לשימושים ופתרונות שונים.

לסיכום חשוב להזמין חברה בעלת צוות מקצועי, מיומן ומנוסה המעניק שירותים במחירים הוגנים. אם גם אתם נתקלתם בחסימה בביוב? מוזמנים ליצור קשר עם חברת "ביובית הקריה" שתעניק עבורכם שירות מהיר ואדיב שאיבת ביוב במחיר שווה לכל כיס בכל אזור הצפון.