ביובית קריית ים

שאיבות ביוב בקריית ים

בטח ראיתם אותם על הכביש, או באתר העבודה: משאיות תעשייתיות גדולות עם מיכלי אחיזה, משאבות וצינורות יניקה. הם נקראים משאיות ביובית, והם מספקים שירות חיוני לערים ולעסקים הזקוקים לחומר המוסר ממחתרת, תקורה או מרחוק. המשך לקרוא כדי לגלות את כל מה שאתה צריך לדעת על משאית ואקום.

פתיחת סתימות בקריית ים

לשם מה משמשת משאית  ביובית?

משאיות ואקום , המכונות גם מכליות ואקום, משמשות לעתים קרובות ערים לטיפול בניקוי נוזלים ובוצה בקנה מידה גדול, לרוב בתחזוקת ביוב ומערכת ספיגה. הם יכולים לשמש גם בסביבות תעשייתיות ועירוניות לשם שאיבת מים ופסולת שנותרו מעבודות חפירה הידרו או קידוחים. החל מפינוי בוץ ועד חשיפת קווי שירות, למניעת עומס יתר על מערכת הביוב, משאיות ואקום עונות על צרכי הערים והתעשיות הדורשות ניקוי סביבתי, אחזקת מיכלי אחסון וניהול פסולת.

מלא פרטים ואנו מתקשרים

איך עובדת משאית – ביובית -ואקום?

ביובית – משאית ואקום עובדת באופן דומה לחנות ואקום. משאבה חזקה מוציאה אוויר ממיכל ההחזקה, מה שיוצר ואקום בתוכו. פתיחת שסתומי הכיבוי הראשוניים והמשניים על צינורות היניקה מאלצת את המיכל לנסות להשוות את הלחץ שבתוכו, ולתת למשאית לספוג נוזלים ובוצה. בדיוק כמו ואקום ביתי, איכות הציוד ועוצמת המשאבה משפיעים על כוח היניקה ועל היכולת להתמודד עם עבודות קשות.

 

האם ידעת? ביוביות -משאיות ואקום יכולות להציל חיים בקריית ים!

יש יותר משאיות ביובית – ואקום מאשר ביוב ומערכות ספיגה. משאיות אלה יכולות להיות שימושיות להפליא במשימות חילוץ ובאסונות סביבתיות. עבור פסולת מסוכנת או נזילות שמן, משאיות ואקום חיוניות לפינוי ואחסון מהיר של כל החומרים המסוכנים, מה שמונע מהם לזהם את הסביבה או להיכנס לנתיבי מים מקומיים. היו אפילו מקרים בהם הוזעקו משאיות ואקום לסייע לאנשי החירום במשימות חילוץ. כשמתרחש אסון ובורות או תעלות קורסים על העובדים, שירותי החירום יכולים להסתמך על מכליות ואקום שיניקו במהירות כל בוצה או אדמה מאתר התאונה.

ביוביות בקריית ים ממלאות תפקיד חשוב בשמירה על עיירות ואתרי עבודה נקיים ובטוחים.