ביובית בקריית שמואל

מרכיבים עיקריים של משאית ואקום חומרים רטובים

  • מיכל לחץ / ואקום (מיכל בוצה, מיכל מים שירות ומיכל מים נקיים)
  • משאבות והנעה (משאבת ואקום, משאבה בלחץ גבוה ומדחס)
  • מערכות בקרה ותפעול שונות (פנאומטיות, הידראוליות וחשמליות)
  • אמצעי בטיחות שונים (חיבור חנקן, פריצת דיסק, הגנת מהדק, בטיחות כיסוי אחורי וכו ')

מלא פרטים ואנו מתקשרים

פתיחת סתימות בקריית שמואל בביובית

הוראות בטיחות למשאיות ואקום לחומרים רטובים

משאיות ואקום של חומרים רטובים עם תעדות ואחריות בטיחות ותו תקן  מצוידות עוד בציוד בטיחותי שונים ההופכים אותם למתאימים להובלת חומרים מסוכנים בדרכים ציבוריות. אלה כוללים, למשל, מוטות פגיעה / גלגול, נעילת מיכל, חיבור חנקן וכו '.

 

מהי ביובית – משאית ואקום של חומרים רטובים?
משאבת ואקום טבעתית נוזלית: אחד המרכיבים הייחודיים

ביובית, כפי שמציע השם משאבת ואקום טבעת נוזלית, סוג זה של משאבה כולל טבעת נוזל. אין מגע מכני בין החלקים הנעים של המשאבה. הנוזל פועל כבוכנות קטנות, כמעט באותו אופן כמו משאבת בוכנה מסורתית. כתוצאה, המשאבה גם מפתחת מעט מאוד חום ואפשר להשיג ואקום עמוק.

כאשר המשאבה מתחילה, טבעת הנוזל מסתובבת באותה מהירות כמו הרוטור. הרוטור קוזז מעט מהמרכז והטבעת הנוזלית כוללת מערך של תאים קטנים. תא במצב עליון מלא לחלוטין במים. כאשר התא מסתובב, נוצר כיס אוויר במרכז הרוטור.

הנוזל משמש כבוכנה כשהוא מתרחק ממרכז הרוטור ליצירת אפקט יניקה. כאשר התא עובר בתחתית החדר, הנוזל מתחיל להידחק לכיוון רכזת הרוטור. זה גורם לאוויר להיאלץ החוצה מהתא, וממלא אותו בנוזל מוכן למחזור היניקה הבא. 

כדי להפריד בין חלקי היניקה והדחיסה של המשאבה, קצוות המעטפת מצוידים בלוחות זרימה ובבית המשאבה. סוגים מסוימים של משאבות כוללים חיבורים בשני הקצוות, בעוד שבאחרים יש רק אחד בקצה אחד של טבעת הנוזל.

שאיבות ביוב בקריית שמואל

שאיבת ביובית של סוגי חומרים רטובים מבוססת על תנועות של חומרים עקב תנועת אוויר, או הובלה פנאומטית. משאיות ביובית- לחץ / ואקום הפועלות על פי עיקרון זה הן איכותיות במיוחד ועושות עבודה מהירה, איכותית וייסודית.