ביובית ברמת ישי

ביוביים שנבנו בשלבים המוקדמים של העיור נבנו בדרך כלל לפני יישום הטיפול בשפכים . ביוב מוקדם היו מערכות ניקוז פשוטות להסרת נגר עילי עם כל חומר הפסולת שהוא עשוי להכיל. מערכות ניקוז אלה הפכו לביוב משולב כאשר נוסף ביוב מטבחים, אמבטיות ושירותים.

מתקני טיהור שפכים מוקדמים נבנו לטיפול בשפכים במזג אוויר יבש; אך לא ניתן היה לטפל בכמויות גדולות יותר של ביוב מעורב ונגר משקעים מביוב משולב במזג אוויר רטוב. בערים מסוימות הקימו ביוב סניטרי על מנת שלא יתערבבו ביוב עם נגר עילי כדי שניתן יהיה לטפל בביוב ביעילות במזג אוויר רטוב ויבש. 

כ- 860 קהילות בארה"ב ממשיכות להשתמש בביוב משולב.

מלא פרטים ואנו מתקשרים

שאיבות ביוב ברמת ישי

במידה והביוב נפגע, הדבר יכול לגרום למחלות קשות, על גן לעיתים נוצר צורך בביובית לשאיבות ביוב ברמת ישי. כמו כן גם לפתיחת סתימות קשות הוצאת שורשים מהביוב.

אנו מספקים שירותי אחזקה למגזר העסקי, למגזר הפרטי, לחניונים, מקלטים, בתי מגורים, למפעלים המייצרים פסולת כימית, מסעדות ולכל הנצרכים לשירותי ביובית ברמת ישי.

פתיחת סתימות ברמת ישי

ההשפעות על בריאות האדם כוללות מספר משמעותי של מחלות במערכת העיכול מדי שנה, אם כי מוות מאירוע הצפה אחד אינו נדיר. השפעות אנושיות נוספות כוללות סגירת חוף , הגבלת שחייה ואיסור צריכת בעלי חיים ימיים מסוימים (במיוחד רכיכות מסוימות ) לאחר אירועי הצפה. השלכות אקולוגיות כוללות הריגת דגים , פגיעה בפלנקטון ובמיקרופלורה ומיקרופונה מימית אחרים. עליית עכירות וירידה בחמצן מומס במים המקבלים עלולים להוביל להשפעות מודגשות מעבר לפגיעה הברורה בפתוגניים הנגרמת למערכות אקולוגיות במים. יתכן כי צורות חיים גבוהות יותר כגון יונקים ימיים יכולות להיות מושפעות מכיוון שידוע כי כלבי ים ואריות ים חווים שיאים בפגיעה פתוגנית.  

לכן חשוב לפתוח את הסתימות בזמן, לטפל בבעיה בצורה המוקדמת והיסודית ביותר באמצעות שאיבות ביוב ברמת ישי, למען פתיחת סתימות ברמת ישי בצורה המהירה ביותר והטובה ביותר.

זיהום מים הוא זיהום של גופי מים , בדרך כלל כתוצאה מפעילות אנושית ומהביוב. הביובית יכולה לסייע למנוע את הזיהום.