ביובית בקריית מוצקין

בשוק משאיות הוואקום- ביובית התעשייתיות, כל משאית שניקתה יכולה להתייחס ליחידה תעשייתית. קיימים כיום בשוק יישומים רבים ומשתמשים למשאיות משאיות ואקום, כגון ניקוי קווי תברואה בביוב, ניקוז סופות, אגני תפיסה, בורות בלימה וחפירת הידרו . סוגים אלה של משאיות ואקום משתמשים בשילוב של ואקום ומים בלחץ גבוה בקצב זרימה שונה לניקוי צינורות ואגנים. בדרך כלל החומר הופך לח או רטוב ולפעמים לחומר. חומר רטוב זה עובר בקלות לגוף המחזיק או למיכל הפסולת מבלי להעביר הרבה לאטמוספרה.

מלא פרטים ואנו מתקשרים

שאיבות ביוב בקריית מוצקין

לא כל החומרים רטובים וקיים בתעשייה צורך במכונה שמסוגלת לא רק לשאוב חומר רטוב אלא גם לחומרים מסוג אבקה יבשה או במרקם יותר מוצק. חומרים כמו אפר, אבקות מלט וכדומה. חומרים אלה אם היו שואבים אבק עם משאית ואקום בסגנון סטנדרטי היו מייצרים ענן אבק לאטמוספירה מתוך פליטה של ​​המפוח. השם הנפוץ לסוג זה של משאית ואקום הוא " ביובית תעשייתית" .למכונה זו יש רכיבים כמו ציקלונים, קופסאות טיפה, והכי חשוב, מערכת סינון מיוחדת המסננת את החלקיקים הדקים. כך שלא יהיה העברת חומר לאטמוספירה. זה טוב לסביבה ובריא למפעיל, כיוון שחלק מהחומרים האלה רעילים או חומציים. למעמיס התעשייתי בדרך כלל מפוח תזוזה חיובי גדול המסוגל לייצר מעל 6000. עם יכולות ואקום של עד 29 אינץ 'של לחץ שלילי.

מפוחי תזוזה חיוביים אלו מסוגלים למשוך חומר למרחקים ארוכים עד 700 מטר ומעלה. מעמיס הוואקום התעשייתי נמצא בדרך כלל בתחנות כוח המופעלות בפחם, במכרות, במפעלי ייצור תירס ובמפעלי ייצור רבים אחרים. איפה שאבקות עדינות הופכות וצריכות להיות מנוקות ומתוחזקות. כמו במשאיות ואקום משולבות מהסוג הסטנדרטי. קיימים זנים רבים של מכונת המעמיסים התעשייתיים הזמינים בשוק. בחלק ממכונות המטעין ואקום התעשייתיות יש מערכות מים ותכונות מיוחדות ייחודיות אחרות לפתיחת סתימות בקריית מוצקין.

פתיחת סתימות בקריית מוצקין

העיצוב הייחודי של הביובית מציע את התמורה הטובה ביותר מבלי לוותר על ביצועים, כוח או קלות תפעול לכל תקלה שלא תקרה באיזור קריית מוצקין והסביבה.