שטיפת קווי ביוב בלחץ גבוה

ניקוי ייסודי ומקצועי של הצנרת ולבצע פתיחת סתימות טובה נדרשת מיכלית מיוחדת. ביוביות הקריה מבצעת עבודות שטיפת קווי ביוב בלחץ מים. כאשר מעוניינים לבצע ניקוי ייסודי ומקצועי של הצנרת ולבצע פתיחת סתימות טובה נדרשת מיכלית מיוחדת המבצעת ניקוי צנרת על ידי 
משאבת לחץ מים מיוחדת המותקנת על המיכלית. העבודה מתבצעת על ידי צנורות לחץ ע"י דיזות מיוחדות ניקוי צנרת ופתיחת הסתימה בצורה זו שוטפת את הצנרת בצורה יסודית מחולות ואבנים הגורמים לסתימות בצנרת. פעולת ניקוי הצנרת מנקה את מערכת הצנרת משאריות בנייה , שומנים ולעיתים אף שורשים של עצים.

מלא פרטים ואנו מתקשרים

שטיפת קווי ביוב היא פעולה שנועדה לתחזק את מערכת הביוב, לחטא ולנקות את הצינורות המובילים את פסולת הביוב, לפתוח סתימות ולמנוע תקלות וסתימות במערכת הביוב.
רובנו נוטים לחשוב על צנרת הביוב כמשהו קבוע ומובן מאליו ומטפלים בה רק כאשר מתעוררות בעיות, אך כאשר התקלות מתעוררות הטיפול שיידרש יהיה אגרסיבי ויקר. לכן כדי לדאוג לתפעול שוטף ותקין של מערכת הביוב מומלץ לבצע אחת לתקופה שטיפה של קווי הביוב.

שטיפת קווי ביוב – איך זה מתבצע

למערכת הביוב יש תפקיד חשוב, היא מנקזת את כל השפכים הנוצרים בדירה, בבתי עסקים, במשרדים מפעלי תעשייה, במבנים ציבוריים ועוד אל מחוץ למבנה, אל  מערכת הביוב העירונית המזרימה את השפכים אל מכון לטיהור השפכים. 
כדי לנקות את צנרת הביוב מחומרים שונים העלולים לגרום לסתימה בצנרת חייבים להשתמש באמצעים חזקים ואגרסיביים. הביובית היא מכלית מיוחדת הנושאת מיכל מים גדול, צינור ארוך ומשאבה הפועלת בלחץ גבוה. את הצינור מחדירים לאחד מפתחי הביוב הקרובים ושוטפים את הצנרת בלחץ מים אדיר ההודף את הפסולת אל מחוץ לצינור. בדרך זו כל הפסולת שבצנרת מתנקה ומערכת הביוב יכולה להמשיך ולתפקד היטב. אם יש סתימות בצנרת, סילון המים האדיר יפתח כל סתימה, גם סתימות קטנות וגם סתימות מורכבות יותר.

מתי מבצעים שטיפה של קווי ביוב?

שטיפת קווי ביוב נדרשת לתפעול שוטף של הצנרת, אחת לתקופה חשוב לשטוף את צנרת הביוב כדי להבטיח את עבודתה התקינה. השטיפה מפרקת הצטברות של חומרים מוצקים וחומרים שומניים הנדבקים אל דפנות הצנרת. ומאחר ורוב החומרים השומניים הם חומרים דביקים, הם גורמים לחומרים אחרים להידבק לצנרת, מצרים את המעבר של פסולת השופכין, מאטים את הזרימה ובמשך הזמן עלולים גם לגרום לסתימות.

שטיפת קווי ביוב יעילה ביותר בפתיחת סתימות קטנות יחסית, סתימות הנמצאות בשלבים מתקדמים אשר עדיין אינם משביתים לחלוטין את עבודת המערכת. צנרת הביוב סופגת חומרים העלולים לגרום לה לסתימות, זהו תהליך איטי העשוי להימשך חודשים ולפעמים גם שנים, אך שטיפה קבועה תסיר את החסימות ההתחלתיות ותמנע חסימות וסתימות מורכבות יותר. 

שטיפת קווי ביוב יעילה גם במניעת הצטברות של שורשי עצים החודרים אל מערכת הביוב. שורשי העצים החודרים אל המערכת, משתרשים בתוכה, גדלים בה , גורמים לסתימות, לפיצוצים בצנרת ולעתים אף להרס של כל מערכת הביוב. שטיפת הצנרת בלחץ מים גבוה תהרוס את השורשים עוד בתחילת הדרך, תמנע את ההשתרשות והגדילה שלהם ותחסוך טיפולים יקרים ומורכבים.

שטיפת קווי הביוב מאפשרת לכם לשמור על איכות חיים גבוהה ועל מניעת תקלות במערכת. רוצים לשמור על צנרת הביוב שלכם, הזמינו את צוות העובדים בחברת "ביובית הקריה". צוות העובדים מקצועי, מנוסה ומצויד בציוד טכנולוגי חדיש ומתקדם המאפשר לו לבצע שטיפה יסודית בלחץ גבוה.
 אנו מעניקים שירותים בשלומי, נהריה, עכו, קריות, חיפה, זכרון יעקב, בנימינה, כרמיאל, קריית טבעון ומעלות.